FANDOM

Stub Zalążek
Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Apex Legends Wiki rozbudowując ją!

„Nie biorę siebie zbyt na poważnie. Nie biorę siebie w sumie na nic. Muszę częściej wychodzić”  Mirage
Mirage – jedna z legend w grze Apex Legends.

Biografia Edytuj

Mirage to gość, który lubi się wyróżniać. Jest najmłodszym z czterech braci i do perfekcji opanował sztukę wygłupiania się, aby zwrócić na siebie uwagę. Jedyną rzeczą, do której podchodził poważnie, była technologia holopilota: stworzona przez jego będącą inżynierem matkę jako element technologii do tworzenia iluzji. Dokładnie poznał mechanizmy działania i dowiedział się na jej temat dosłownie wszystkiego. Nawet gdy jego bracia zaginęli podczas wojny Kresów, Mirage wraz z matką kontynuowali prace nad urządzeniami holograficznymi, co bardzo ich do siebie zbliżyło.

Gdy Mirage pracował jako barman, próbując związać koniec z końcem, usłyszał niesamowite opowieści o Igrzyskach Apex oraz chwale i bogactwie, które się z nimi wiążą. Mimo że brzmiało to fantastycznie, wiedział, że nie może zostawić swojej matki samej. Ona jednak pewnego dnia dała mu zestaw spersonalizowanych urządzeń holograficznych i powiedziała, by podążał za marzeniami. Teraz jest jedną z największych gwiazd Igrzysk Apex, gdzie przechytrza wrogów i wprawia publiczność z całego Odludzia w osłupienie.

Galeria Edytuj