Apex Legends Wiki
Advertisement
Zalążek artykułu
Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Apex Legends Wiki rozbudowując ją!

„Spróbuj mnie ruszyć, będzie zabawnie.”  Gibraltar

Gibraltar – jedna z legend w grze Apex Legends.

Opis legendy[]

Obecność Gibraltara na arenie zawsze daje się odczuć, zarówno dzięki jego sile, jak i osobowości. Ten gigant o złotym sercu żyje zgodnie z mottem organizacji ratowniczej SARAS: być tarczą dla wszystkich potrzebujących. Nieważne, czy używa swojej kopuły ochronnej, przyjmuje na siebie ogień dzięki tarczy balistycznej, czy zsyła niszczycielskie bombardowanie – dobrze mieć go w swoim oddziale.

Biografia[]

Gibraltar to łagodny gigant, który potrafi zaszaleć, gdy trzeba. Jest synem dwojga ochotników pracujących w organizacji ratowniczej SARAS. Od dawna brał udział w wyciąganiu innych z niebezpiecznych sytuacji, które często zdarzają się na Odludziu. Jednak to, że musi chronić innych, zrozumiał dopiero wtedy, gdy wraz ze swoim chłopakiem ukradli motocykl ojca i wybrali się na przejażdżkę, podczas której zostali uwięzieni pod olbrzymią lawiną błotną. Jego rodzice ich uratowali, ale ojciec stracił podczas akcji rękę. Gibraltar nigdy nie zapomniał o jego poświęceniu, dlatego postanowił pomagać potrzebującym.

Igrzyska Apex tego nie zmieniły, ale zmieniły, co to oznacza. Na przestrzeni lat wielu przyjaciół Gibraltara uczestniczyło w igrzyskach, by zdobyć sławę, chwałę i fortunę, jednak nie wszyscy wrócili do domów. Gibraltar postanowił dołączyć, by zapewnić im bezpieczeństwo – i po raz pierwszy jego zdolności ratownicze i buntowniczy charakter doskonale się uzupełniały. Teraz jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników Igrzysk Apex, stającym na linii ognia, by chronić przyjaciół i rozgramiać wrogów.

Zdolności[]

Ikona zdolności „Tarcza balistyczna”

Tarcza balistyczna

Zdolność pasywna
„Podczas korzystania z celownika aktywujesz tarczę balistyczną, chroniącą przed wrogim ostrzałem.”
Ikona zdolności „Kopuła ochronna”

Kopuła ochronna

Zdolność taktyczna
„Osłona w kształcie kopuły, która blokuje wszystkie ataki.”
Przycisk zdolności: Q
Ikona zdolności „Bombardowanie”

Bombardowanie

Zdolność specjalna
„Poproś o skoncentrowany atak z moździerza na oznaczoną pozycję.”
Przycisk zdolności: Z

Galeria[]

Zobacz też[]

Advertisement