FANDOM

Stub Zalążek
Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Apex Legends Wiki rozbudowując ją!

„Nie zaprzątam sobie głowy ambicjami robaków”  Caustic
Caustic – jedna z legend w grze Apex Legends.

Biografia Edytuj

Nim narodził się Caustic, naukowiec Alexander Nox pracował w laboratoriach Humbert, głównym ośrodku produkującym środki owadobójcze na Kresach. Ponieważ potrzebowano ich dużo do ochrony plonów uprawianych przez kolonie, laboratoria Humbert stale poszukiwały skuteczniejszych i silniejszych receptur. Nox był jednym z najzdolniejszych naukowców. Dzień i noc pracował nad tworzeniem nowych gazów. Aby jednak upewnić się, że działają prawidłowo, musiał je testować na czymś więcej, niż tylko na martwych tkankach. Potrzebował czegoś żywego.

Pracując w tajemnicy, Nox zaczął dostrzegać piękno w swoich tworach oraz ich zdolności do niszczenia wszystkiego, czego dotkną. Jednak szef laboratoriów Humber wkrótce odkrył prawdę o jego straszliwych eksperymentach. Konfrontacja z naukowcem zakończyła się pożarem laboratorium i śmiercią szefa. Obecnie Nox jest uznawany za zmarłego. Tymczasem Caustic znalazł nową grupę obiektów testowych na Igrzyskach Apex, gdzie wykorzystuje stworzone przez siebie gazowe substancje i obserwuje efekty ich działań.

Galeria Edytuj